... –ј“≈–
Уѕубл≥чниЇ люд≥Ф
≤ван јЌƒ–”—я
Ќещодавно одне сумл≥нне (а таких у нас, на жаль,
небагато) видавництво замовило мен≥ в≥дредаіувати дит¤чу книжку одного з ду-уже
попул¤рних тепер Ђмолодих та ранн≥хї попсовик≥в. ≤з тих, знаЇте, котр≥ нин≥
називаютьс¤ Упубл≥чниЇ люд≥Ф й Уморду л≥цаФ котрих кожен Уповажно-жовтушнийФ
журнальчик вважаЇ за необх≥дне на обкладинку випхати й У≥нтервТ¤миФ засипати Ц
що воно њло, де воно спало, в кого вд¤галос¤, а ще краще, розд¤галос¤...
«амовили Ц то й добре. „итаю. „и то б пак,
редагую. «в≥сно, без вогнику Ц н≥чого там нема особливого, опов≥данн¤чка ¤к
опов≥данн¤чка, банальн≥ пригоди вс≥л¤к≥ Ц ¤к завжди. ќтак, поз≥хаючи, й
в≥дредагував би, Ц де-не-де мову поправив, де-не-де в≥дверту дурню поприбирав,
Ц та й по всьому. јж н≥! Ќатикаюс¤ раптом серед отоњ писанини на такий Утв≥рФ,
що мен≥ в≥д нього аж мурашки поп≥д шк≥рою поб≥гли!
ќтож, у¤в≥ть соб≥, що ви купили своњй дитин≥
книжку Умодного автораФ Ц ≥ ваша дитина вичитуЇ в т≥й книжц≥ опов≥дку про те,
¤к маленька д≥вчинка захвор≥ла, ≥ лежить вона соб≥ вдома у л≥жечку, ≥ њй сумно,
аж тут вона раптом чуЇ чийсь голос, ¤кий так само скаржитьс¤, що йому сумно, ≥
пропонуЇ погратис¤. ƒ≥вчинка, ¤сна р≥ч, питаЇтьс¤ в того голосу, ¤к до нього
потрапити, Ц ≥ в≥н пропонуЇ њй... запхати два пальц≥ в розетку!
ўо б ви думали, було дал≥? ƒал≥ д≥вчинкаЕ запхала
два пальц≥ в розетку Ц ≥ потрапилаЕ в дивовижно прекрасний електричний св≥т, у
¤кому живе дуже милий електричний собака, з ¤ким так гарно й весело гул¤ти по
мереж≥!!!
No comment!!!
—л≥в нема!!!
...ясна р≥ч, цей текст друком не вийшов. ≤ не вийде.
Ќ≥коли.
јле сам факт Ц б≥льше н≥ж показовий. —ам факт Ц
дуже серйозний сигнал нам ус≥м. Ѕо це ж знаход¤тьс¤ Упубл≥чниЇ люд≥Ф, у котрих
УклепкаФ в голов≥, ви¤вл¤Їтьс¤, в≥дсутн¤ в принцип≥, котр≥ н≥чого в цьому житт≥
не смисл¤ть узагал≥ Ц абсолютно! ¬оно ж бо нав≥ть не подумало, що
видавництво може ви¤витис¤ несумл≥нним, пустити отаке в друк Ц а д≥ти,
вони ж дов≥рлив≥...
я нав≥ть думати боюс¤ про те, що могло статис¤.
јле подумати сл≥д ус≥м нам, ≥ ось про що. ћолодь
за вс≥х час≥в потребувала, потребуЇ й потребуватиме у своЇму становленн≥ прикладу.
≤ ¤кщо особистим прикладом завжди були, Ї ≥ будуть насамперед батьки, то
функц≥ю прикладу сусп≥льного в стаб≥льн≥ часи зазвичай виконують духовн≥ особи,
письменники (не попсовики, а справжн≥ письменники Ц тепер це вже доводитьс¤
уточнювати!), ф≥лософи, вчен≥, педагоги Ц одним словом, мислител≥ (у
де¤ких народ≥в нав≥ть юродив≥ Ц так би мовити, Ђнестандартн≥ мислител≥ї, але
все одно ключовою дл¤ них Ї функц≥¤ розмислу). ” часи ж непевн≥, коли
попередн≥ способи мисленн¤ вже не знаход¤ть належного в≥дгуку в серц¤х людей, а
нових, адекватн≥ших до ситуац≥њ, ще не вироблено, Ц тод≥ функц≥ю прикладу
самов≥льно перебираЇ на себе те, що Ђспливло на вод≥ п≥д час бур≥ї, що
спок≥йн≥с≥нько гнило соб≥ на дн≥, де йому й м≥сце, а тут його винесла хвил¤, ≥
воно, вт≥шившись у своЇму нев≥гластв≥, прагне Ђпоказати себеї. ќтаким чином...
ќтакою ц≥ною!
≤ нам усе, що залишаЇтьс¤ Ц криком кричати:
Ћёƒ»!!! —“≈–≈∆≤“№—я Уѕ”ЅЋ≤„Ќ»’...Ф!!!